Dukendam Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

2 plaatsers

Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  Hendriks ma aug 23, 2010 5:33 am

Hallo
Al jaren komen mijn kinderen naar dukendam en vol enthousiasme zijn ze dit keer weer begonnen.
Alleen vandaag kwam het volledige "team" in tranen naar buiten want de medewerkers hadden op last van de brandweer het zeil van hun hut getrokken, waardoor al het harde werk voor niks was geweest!! Hut was ontzet en alles lag overhoop.
Dat Nederland barst van de regeltjes is vervelend maar daar hoeven kinderen niet de dupe van te worden. Dus een kindervriendelijke manier met uitleg was op zijn plaats geweest... of misschien een alternatief aanbieden...
jammer... want ze hebben erg naar dukendam uitgekeken...
..namens 4 teleurgestelde "dukendambewoners"


Hendriks
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Maandag: zeiltjes op de hutten

Bericht  weijers ma aug 23, 2010 9:23 am

Belachelijk hoe er gereageerd wordt door medewerkers van dukendam op een verzoek van de brandweer, om de zeiltjes en het plastic te verwijderen. De kinderen wisten van niets toen het dak van hun hut werd weggehaald. Als je twee dagen hard aan je hut hebt gewerkt en je komt terug en ziet dat je hut is vernield dan stort op dat moment voor een kind zijn wereld in! Ik heb vandaag zeer verdrietige en boze kinderen aangetroffen, terwijl dit andere jaren de mooiste week van de vakantie was. Kinderen kijken uit naar dukendam. Ik hoop dat jullie nog iets kunnen doen om het leed te verzachten.

weijers
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Re: Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  suzanne ma aug 23, 2010 7:45 pm

eerst dit.. geweldige fotooos!!! en weer goed georganiseerd. maar toch een kanttekening... namelijk....
ben helemaal eens met de bovenste reacties... dat er regels zijn is begrijpeleijk maar dat er geen rekenig met de gevoelens van de kinderen wordt gehouden vind ik erg jammer.. mijn zoontje wilde gisteravond niet meer gaan... nu is zijn verdriet omgezet in strijdlust ... hij zal vandaag nog harder gaan werken om er een mooie hut van te maken.. wij komen immers morgen kijken!!! misschien kunnen die medewerkers even helpen om de schade te herstellen!! veel bouwplezier..

suzanne
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Re: Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  arno di aug 24, 2010 2:36 am

bovenstaande reacties zijn wel waar jammer... onze zoon en vriend wilde niet meer omdat hun hut door de medewerkers waren vernield...
jammer hoor....

arno
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Re: Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  jansen di aug 24, 2010 5:25 am

jeetje wat vervelend voor jullie dat de brandweer zijn werk doet als het bouwdorp in volle gang is, kunnen ze niet van te voren regels opstellen.... en hoe zit het dan met de voorafgaande jaren?????
onze kinderen kwamen ook vol teleurstelling thuis.. gelukkig waren de weergoden ons goed gezind.. en hoefden ze niet te schuilen. want hun hut is nu niet meer waterdicht,,,

jansen
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Re: Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  carmen di aug 24, 2010 5:46 am

hallo
wat heerlijk dat kinderen erg vergevingsgezind zijn .. ze hebben vandaag weer genoten terwijl ze gister heel boos thuis kwamen . .........als die vrijwillerigs nou eens van deze flexibiliteit zouden leren... dan is het niet voor niks geweest!!
en dan gaat het naar de mening van de kinderen om een paar, de rest waren erg lief..
groetjes

carmen
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Re: Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  martin wo aug 25, 2010 7:47 am

hallo
ik volg met belangstelling jullie site.. onze kinderen en vriendjes hebben het altijd naar hun zin behalve maandagavond....
dit artikel viel me op.. er werd bij de poort ook geregeld over gepraat..
nu was mijn verbazing vandaag erg .. er mochten geen zeiltjes op de hutten.. begrijpelijk, maar nu lagen de zeiltjes die eraf getrokken waren ernaast... mocht dit dan wel van de brandweer?????
niet te begrijpen voor ons en de kinderen...
een zeer verbaasde ouder

martin
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty T is jammer maar wel te snappen!

Bericht  tomyyy wo aug 25, 2010 8:39 am

Wij baalden ook als een stekker toen we hoorden dat het zeil er af moest we waren vooral boos op de brandweer!
Maar ik vroeg me af waarom de zeilen niet meer mochten en dat heb ik te horen gekregen!
Toen ik hoorde van zaterdag snapte ik wel dat de zeilen niet meer mochten.
Zaterdag ochtend vroeg zijn er jongeren over het hek geklommen en hebben benzine over de pallets gegooid en hebben daarna een brandende lucifer op het hout gegooid waardoor er een brand ontstond daarom werden er maandag ook nog 2 keer een vrachtwagen met pallets gebracht!

M.V.G Tom van Pelt en Nigel Sueters.

tomyyy
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty De Poortwacht!

Bericht  arthurpolo do aug 26, 2010 5:08 am

Emoties te boven toen ik het verhaal vernam aan de Poort!
Even dreigde ik te vergaan in dit verdriet. Maar wat moet je doen op zo`n punt?
Aan de Poort stond het meest getroffen klubje in mijn ogen, dit in grootste paniek, ontzet in het
grootste ongeloof dat dit hun kon geburen! Deze kinderen bezoeken dan ook al vele jaren dukendam!
Door hun verdriet heb ik mijn voorraad figuurzaarhout beschikbaar gesteld aan deze!
Op zo`n moment denk ik niet aan geld, maar aan de dankbaarheid en liefde wat de kinderen uitstralen!
Veel woorden van respect heb je niet nodig,de uitstraling dat ze het geweldig vonden op dukendam
maak dat de kinderen de olie zijn van van het V.A.D. de motor waar het gehele verhaal om draait!

arthurpolo

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-08-10
Leeftijd : 53

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Re: Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  TD wo sep 01, 2010 8:11 am

arno schreef:bovenstaande reacties zijn wel waar jammer... onze zoon en vriend wilde niet meer omdat hun hut door de medewerkers waren vernield...
jammer hoor....

Beste Arno,

Ik ben het met de meeste berichten eens dat er iets te snel is gereageerd op de melding van de brandweer, maar dat er door de medewerkers van Dukendam hutjes zijn vernield gaat mij iets te ver. Ik ben zelf medewerker van Dukendam en zie dit echt niet gebeuren. confused

TD

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 01-09-10
Woonplaats : Nijmegen

http://www.hebiknogniet.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag (2010): zeiltjes op de hutten Empty Re: Maandag (2010): zeiltjes op de hutten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum