Dukendam Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

40 Jaar Dukendam !

Ga naar beneden

40 Jaar Dukendam ! Empty 40 Jaar Dukendam !

Bericht  Hugo. vr aug 10, 2012 5:10 am

Hierbij feliciteer ik het bestuur, alle medewerkers en oud medewerkers en natuurlijk alle vele duizenden kinderen die in de afgelopen 40 jaar deel genomen hebben aan Dukendam.
Een fenomeen dat niet meer weg te denken is uit Dukenburg. Ga maar eens na: 40 jaar. Hoeveel generaties kinderen zijn niet groot geworden met Dukendam. Hoeveel ouders van nu bouwden ooit een eigen hut op Dukendam en hoeveel van die ouders brengen nu hun kinderen weer naar Dukendam.
Geweldig om te zien dat er nog zoveel kinderen genieten van het bouwdorp. De opzet blijft dan ook geweldig. Lekker doen waar je zelf zin in hebt.
Zelf heb ik als kind twee jaar meegebouwd. Daarna ben ik in 1980 als medewerker begonnen en ik heb dit 27 jaar lang gedaan, als medewerker, daarna als sekretaris heb ik vele jaren met heel veel plezier Dukendam mede mogelijk mogen maken. Nu zijn er gelukkig nog steeds vrijwilligers te vinden die deze traditie in ere houden. Deze mensen moeten we koesteren want zij bezorgen de kinderen ontzettend veel plezier. Ik heb met veel plezier en herkenning de vele foto's van alle jaargangen bekeken. Heel veel herinneringen kwamen toen weer boven. Ook de foto's van dit jubileum jaar geven een vertrouwd beeld van hoe Dukendam altijd is geweest en altijd zal moeten blijven.
Bestuur en medewerkers ga zo door. Ik wens jullie nog heel veel mooie en geslaagde bouwdorpen toe.
Hartelijke Dukendamse groeten,
Hugo Oudejans

Hugo.
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum